ברצוני לקבל מידע על מוצרים ומבצעים באתר
058-7070444
תקנון
כללי
אתר תהלי סחר ושיווק www.tahelb.co.il מנוהל ע"י בעלת העסק
האתר משמש כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל .
כתובת העסק:
טלפון - 0587070444
מייל- taheli@tahelb.co.il
1. ביצוע רכישה באמצאות האתר יתאפשר למשתמשים בני 18 ומעלה ,בעלי דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעלי כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל או חשבון פייפאל.
2. תנאי מוקדם לתוקף ביצוע קניה באמצאות כרטיס אשראי הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
3. על המשתמש באתר לקרוא את תקנון זה בעיון טרם גלישה באתר. המשך גלישה ועיון במידע המפורסם מהווים את הסכמת המשתמש להוראות התקנון.
4. הגלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו ,מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות .
5. תקנון האתר ניתן לשינוי בכל עת ,ע"י הנהלת האתר, לתקן, להוסיף או לשנות את תנאי השימוש באתר מעת לעת. ללא צורך במסירת הודעה מראש. שינוי בתקנון יכנס לתוקפו מרגע פרסומו באתר.
המכירותהחנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות, בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל .
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן : 1.החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.2. כל משתתף רשאי לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי באתר או באמצעות הזמנה טלפונית במספר טלפון
3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור התשלום ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה . חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי.
4. במקרה תשלום בפייפאל, תבצע החברה בדיקה של קבלת התשלום בפועל לחשבון החנות.
5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העסקה ע"י חברות האשראי.6. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים לנכונות הפעולות. 8. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי . במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי בפועל.לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע"י חברות האשראי , יראו החנות ו/או הספקים את העסקה כמבוטלת . 9. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות לטלפון
ביטול הזמנות/ החזר מוצרים
1.ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק).
2. ניתן לבטל רכישת מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה דרך קישור יעודי שנמצא בדף הבית באתר או בהודעה שתשלח בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני --- או בעל פה בהגעה לעסק ,או בטלפון
3.דמי ביטול-על פי חוק הגנת הצרכן, מפעילת האתר רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה אותו רכשת או 100 ₪ הנמוך מביניהם. (במקרה של ביטול העיסקה עקב פגם ביצור או אי התאמה לפרטי ההזמנה או כל הפרה של החוזה בידי העוסק לא יגבו דמי ביטול/דמי משלוח)
לאחר קבלת הודעת ביטול העיסקה , הנהלת האתר "תהלי" תמסור לצרכן עותק על ביטול החיוב הנהלת האתר תחזיר לצרכן בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את ערך העיסקה לאחר קיזוז דמי ביטול.
במידה והביטול נעשה לאחר הוצאת המשלוח על הצרכן להחזיר את הנכס למקום העסק תהלי בשד קדש 3 אשקלון
3.1 במקרה של ביטול עסקה עקב פגם בנכס/במוצר ,עקב אי התאמה בין הנכס/מוצר או השירות במועד שנקבע לכך או בשל כל הפרה אחרת בשל החוזה בידי העוסק לא תחויב בדמי ביטול כלשהם ויזוכה בסך כל העיסקה כולל דמי המשלוח והעוסק יחזיר לצרכן את מלוא מחיר העסקה ששולם ע"י הצרכן תוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול וימסור לו עותק על ביטול החיוב .
אם קיבל הצרכן את הנכס החברה תשלח שליח מטעמה לאסוף את הנכס.
3.2 במקרה של איחור באספקת המוצר, תאפשר החברה לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, או ביטול העסקה וקבלת מלוא כספו ללא דמי ביטול או כל חיוב אחר נוסף, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
3.4 צרכן שהוא אדם עם מוגבלות ,אזרח ותיק או עולה חדש,רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת הנכס .רשאי העוסק לדרוש ממנו להציג לפניו תעודה שניתנה לצרכן מהמדינה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות,אזרח ותיק או עולה חדש.
3.5 קבלת החזר כספי בגין ביטול רכישה שבוצעה באתר, בכפוף לאמור לעיל, תבוצע לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, מול חברת האשראי או באמצעות חשבון פייפאל שבוצעה העסקה.
4.החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
4.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .4.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .4.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
5. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
6. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך . הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
אספקת המוצרים 1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , עד 14 ימי עבודה , אלא אם צוין מפורשות אחרת.2. החנות תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.2.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
5.במעמד הרכישה באתר,ניתן לרוכש לבחור בין אופציה של איסוף עצמי לבין האופציה לקבלו באמצעות משלוח .
האיסוף עצמי התבצע מרח לוויתן 5 , חולון עד 10 ימי עבודה לאחר ההזמנה הרוכש יקבל שיחת טלפון או אישור באמצעות מייל שההזמנה מוכנה.
אחריות החברה:
-בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
-החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר שאינו בהתאם להוראות שעל גבי התווית.
-הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות, והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.
תקלות ואבטחת מידע
המשתמש באתר מצהיר כי ידוע לו כי יתכנו מקרים, בין אם בשליטת מנהל האתר ובין שלא בשליטתו, לרבות הפסקות חשמל, פריצות לאתר, נפילת שרתים טעויות אנוש וכו' בהן יאבד מידע ו/או יוצג מידע חלקי ו/או מוטעה ו/או לא תתאפשר הגלישה באתר ו/או לא יישמרו פרטים שנמסרו על ידו לאתר, ו/או וכל תקלה אפשרית אחרת, והוא מוותר על כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה בעניין זה.
אבטחת מידע פרטיות בחנות
1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע.
2. האתר מאובטח ואינו שומר במאגר נתונים את פרטי אמצעי תשלום של הלקוחות.
3. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
4. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר מלבד לצרכי תפעול האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.
שירות לקוחות1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיו"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות לקוחות
שם
דוא"ל